Странице

уторак, 20. јануар 2015.

♥ Novi pocetak, novi izgled bloga ♥

Najdraze moje, zelim da vam saopstim jednu novu vest. Odlucila sam da pokrenem blog ispocetka i da pocnem ovaj put sasvim drugacije. Od kako sam pocela da pisem blog, dosta sam sazrela i shvatila sam da bi bilo bolje da krenem sa necim novim sto bi bilo dobro i za mene i za vas, a tice se onoga sto me zanima u vezi sa blogovanjem. Od danas ce se na blogu nalaziti sasvim drugaciji tip postova, uglavnom ce to biti recenzije nekih proizvode i jos mnogi drugi postovi. 
Ali ipak, kad vec menjam svoje navike u blogovanju, promenicu i izgled bloga potpuno. ♥

Znajte da vas ja mnogo volim i da cu se potruditi da postovi budu sto kvalitetniji i verujem u to da necu izneveriti vase poverenje. 

P.S. Sto se tice giveawaya, on ce se odrzati kao sto sam i obecala, kad bude bilo 100 citalaca. 

LY Bartaa! ♥

8 коментара:

  1. Superrr mada ovakvu pozadinu ima tijana,jeste malo druge boje ali su iste.Najbolje bi bilo da nadjes neku drugu

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Hvala sto si mi rekla, nisam stvarno videla... Duze vreme nisam posetila Tijanin blog pa nisam videla.... :P :)

      Избриши
  3. Hvala vam, stvarno nisam videla, promenicu je u toku danaa! ♥♥♥ Sorry Tijanaa :*

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan izgled bloga. Pa i nemoraš samo da radiš rezencije. Objavi nam ubuduće obavezno i neki recept. Sve koje si dosad objavljivala su prezanimljivi i savršeni.
    Poseti moj blog i ako ti se svidi učlani se. <3
    Link mog bloga: http://macteagirl.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши