Странице

уторак, 20. јануар 2015.

♥ Recenzija: Maybelline Affinitone tecni puder ♥

Ovo je moja prva a nadam se ne i poslednja Makeup recenzija. Potrudicu se da vam sto vernije predstavim utiske o gore pomenutom puderu. 
Pre nekoliko dana, nakon sto sam donekle prebrodila svoju prehladu, odlucila sam da odem do Lilly drogerie da kupim neki balzam za usne kako bih oporavila svoje isusene i ispucale usne. Krecuci se kroz Lilly sa samo 1000 dinara u dzepu, bojazljivo sam prolazila pored sve one divne sminke koje me doziva je kupim. U trenutku sam spazila da na Maybelline policama pise 40% popusta.

Mojoj sreci nije bilo kraja jer sam zelela da kupim neki puder. U glavi mi je bio samo Maybelline Affinitone tecni puder. Kako to dobro zvuci, kako na reklami tako i sada. Sigurnim pokretom sam zgrabila sve testere ovog pudera i krenula da ih isprobavam. Zaustavila sam se na jednoj od 5 nijansi koja je meni najvise odgovarala. U pitanju je bila Golden Beige nijansa ovog fenomenalnog pudera.


Ona spada u neku srednju nijansu, nije ni previse svetla a ni previse tamna. Blago vuce na zuckastu nijansu koja meni odgovara jer sam inace relativno neutralnog podtona. Odgovaraju mi razlicite nijanse pudera u razlicitim godisnjim dobima. Ovaj puder je inace veoma jeftin, cena mu je kao kod nekih BB krema, oko 750-800 dinara ali ja sam naletela na akciju  od 40% tako da sam ga platila oko 450 dinara

Ako zelite neko srednje pokrivanje, koje nije kao sa BB kremom ali ni kao sa nekim jakim puderom, onda je Maybelline Affinitone idealan za vas. Ima veoma jednostavno pakovanje. Malu tubicu u koju stane 30ml ovog divnog proizvoda. Jedino mi se ne svidja to sto je ovaj puder veoma redak i mnogo curi tako da ako se drzi okrenut na cepu, preti opasnost da se cep napuni puderom i nakon svakog otvaranja i zatvaranja curi sa strane. Sto se tice trajnosti na licu, ovaj puder pruza savrsenu pokrivenost oko 5-6 sati bez popravljanja.  :)


 Nadam se da vam se svidja ova recenzija. Zao mi je sto su slike malo losijeg kvaliteta, ali sam ih slikala telefonom jer su mi baterije na fotoaparatu prazne, a zurila sam da vam sto pre objavim novi post. :)
Komentarisite i ako zelite u komentar napisite sta zelite da se nadje u nekom od sledecih postova. :) LY♥

34 коментара:

  1. Dopada mi se recenzija.Slike nisu toliko loše.

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se recenzijaa. Kod nas nema Lilly,pa cu otici sutra do DM-a i videt cu taj puder jer sam nameravala da ga kupim<3

    ОдговориИзбриши
  3. Jako lepo uradjena recenzija!

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi je bilo zao kada nisi pisala postove. Blog ti je odlican i ja ga jako volim! Recenzija je jako lijepo uradena a slike nisu toliko lose.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Svidja mi se blog. Volim recenzije super su
    Posetite moj blog i uclanite se ako vam se sviđa:
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja ga koristim, samo tamniju nijansu. Dobar je :)

    ОдговориИзбриши
  7. Puder izgleda vaš super!
    Omiljeni postovi su mi recenzije i nadam se da ćeš nastaviti da ih pišeš!♥☺♥

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Lepo si ga nahvalila. Razmisljam i ja da ga uzmem!♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post! Posetite moj blog: http://djt7.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Super post. Puder izgleda da je baš super. Imam jedno pitanje za tebe, možeš li ostaviti svoju e-mail adresu, da bih te pitala nešto. Unače mnogo mi je drago, kada sam čula da nećeš gasiti blog. Nislim da je ovo jedan lep i nov početak za teebe. Što se tiče igleda bloga, fantastičan je ♥♥
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши