Странице

петак, 6. фебруар 2015.

#1 Giveaway - Pokloncici Tiny Dots - ZAVRSENO!

Iznenadjencee! :)
Obecala sam da cu vam napraviti giveaway sa 100 citalaca, ali nisam mogla da docekam i odlucila sam da ga napravim pred dan zaljubljenih. 




Pre otprilike 2 meseca sam pronasla jednu zanimljivu stranicu na facebook-u "Pokloncici Tiny Dots"koja se bavi prodajom malih, rucno izradjenih poklona. Listala sam slike i saznala da je ta stranica vec sponzorisala jedan blog. Prvi put sam odlucila da pokusam da napravim saradnju sa nekim i poslala sam poruku na stranici. Uskoro me je docekao pozitivan odgovor od strane jedne, veoma ljubazne devojke. Mojoj sreci nije bilo kraja...
Pre par dana sam se sastala sa vlasnicom, ujedno i devojkom koja izradjuje preslatke sitnice koje nam ulepsavaju zivot...
Sada je vreme da predjemo na nagrade...






U pitanju su rucno izradjene kutijice u prelepim, vedrim bojama sa motivima najromanticnijeg dana u godini - dana zaljubljenih. Mozete ih pokloniti dragoj osobi ili ih jednostavno sacuvati za ukras.
Osoba koja pobedi u ovom giveawayu, dobija sve ove preslatke kutijice a u jednoj od njih ce se nalaziti malo iznenadjenje koje sam ja licno spremila za vas, jedan od beauty proizvoda. ;)


Kako ucestvovati?
Da bi ste ucestvovale u ovom giveawayu, potrebno je da:
1. Se uclanite u blog ako vec niste.
2. Da lajkujete stranicu Pokloncici Tiny Dots ovde.
3. Napisete svoj e-mail u komentar.

Pravo ucestvovanja imaju samo takmicari iz Srbije jer imam problem sa slanjem paketa, nazalost...

Giveaway traje do 12.02.2015. i pobednika cu izabrati preko Randoma. 

Srecnoo! ♥



45 коментара:

  1. Jako mi je drago sto si napravila giveaway. Kutijce su prelijepe! Ali nazalost ja ne mogu ucestovati zato sto sam iz Bosne :) ♥

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Uclanjena sam u tvoj blog i lajkovala sam stranicu :)
    Odlican post i pokloni :)

    katylike1d@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  3. Uclanjena sam i lajkovala sam stranicu :)
    doda.jevric@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. Preslatko je! Sve sam uradila i evo e-maila:
    milivlasi@gmail.com

    P.S. Učlani se na moj blog! ---------justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Učlanjena sam odavno,a evo i sad sam lajkovala stranicu. Predobri pokloni zaista.

    suzana.001s@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Učlanjena sam i stranicu sam lajkovala još pre. :)
    fashionholicyeahh@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Hey. Post je odličan. Sviđa mi se kako pišeš ♥
    Jesi li zainteresirana da budemo medijski partneri?
    Ja također imam svoj blog.
    Ako želiš pošalji mi poruku na mail: ema.kuretic@gmail.com
    Link mog bloga: http://blogtipsbyivanaandema.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Kutijice su prelepe, oduševljena sam! *o*
    anjasaveti@gmail.com :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Učlanjena sam i stranicu sam lajkovala

    akicaaki@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. nikolija.zarkovic@gmail.com

    Preslatke su kutijuce <3 <3

    ОдговориИзбриши
  11. Učlanjena sam i lajkovala sam stranicu. :)
    perfectshine7@yahoo.com

    NA MOM BLOGU JE NOVI DIY POST:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Učlanjena sam i lajkovala samm ❤
    marija.lukovic99@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. laviva@t-com.me

    Zivim u CG, ali imam tetku u Beogradu pa ako osvojim nes dajem ti njen mail.

    ОдговориИзбриши
  14. Sve sam uradila!
    milicaraca333@gmail.com

    Uclani se kod mene!
    http://milicinkutak123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Hello Dear ! This post is great! :) You have an amazing blog ! :)
    Maybe we can follow each other ? :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. tijana04@ptt.rs ili tijanadjordjic04@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. Predivne su kutijce! Savršene za dan zaljubljenih! :) xoxo

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/2015/02/best-dressed-nominees-grammys-2015.html

    ОдговориИзбриши
  18. ;) isla sam da vidim ostale stvarcice na Tiny Dots, pa stvarno prave super stvarcice <3
    ...naravno, odmah je usledio i lajk!
    [cisto da naglasim, pratim te pod nick-om Dvoglava_Azdaha - posto mi se nick razlikuje od pravog imena]
    moj mail - sin_skinner_@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  19. ejooj,a baš su mi slatke te kutijice ,ali nema veze ,evo ja sam se učlanila ipak u tvoj blog ,zakon je :D <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  20. Ja nikada ništa nisam dobila na ovim igricama :)
    Novi post kod mene :
    http://nislive.blogspot.com/2015/02/50-shades-in-serbia.html

    ОдговориИзбриши
  21. PRELIJEPO JE *------------*
    Posjetite moj blog
    http://fashionemix.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши