Странице

понедељак, 30. март 2015.

♥ Tumblr + Facebook page + IZNENADJENJE ♥

Caos, lepoticee! ♥

Pripremila sam vam jedan novi post danas. O cemu se radi, saznacete u nastavku...
Prva stvar o kojoj zelim da vam pisem je moja omiljena drustvena mreza: Tumblr. Verujem da ste svi bar jednom culi za Tumblr, u pitanju je drstvena mreza koja je na neki nacin mesavina Twittera i Bloggera. Odnosno, to je internet dnevnik. Na Tumblr mozemo postavljati slike, tekstove, videe... jednostvavno mozemo objavljivati sve ono sto volimo i sto nas cini srecnim.
 Svoj Tumblr imam nekoliko meseci i na pocetku sam bila veoma aktivna na njemu, ali mi je ubrzo dosadio dok pre nekih mesec dana nisam ponovo usla na njega i pocela intenzivno da "tumblrujem". Ne prodje ni dan da nesto ne reblogujem ili postavim na svoj Tumblr, blago receno, zavisnik sam ove drustvene mreze. Tumblr je jedina drustvena mreza sa koje ne bezim kad sam tuzna, depresivna...vec sasvim suprotno, dolazim na njega da iskazem svoja osecanja i da pronadjem utehu. 

Izdvojicu vam nekoliko slika koje sam reblogovala u poslednje vreme... 




Moj Tumblr pogledajte ***OVDE*** i zapratite me ako vam se dopada sadrzaj koji se na njemu nalazi.


Zatim zelim da vam kazem da sam upravo napravila Facebook stranicu  ♥Barte♥. Na njoj cu objavljivati linkove postova koje objavim na blogu, obavestenja u vezi bloga... Volela bih da se sve uclanite u nju. Link FB stranice se nalazi ***OVDE***.


Iznenadjenje koju zelim da podelim sa vama je to da cu sredinom juna napraviti online shop na blogu, na kom cete moci da kupite svakakve sitnice koje ja licno napravim za neku pristupacnu cenu... Ne mogu da vam kazem detalje ovog projekta, ali znam da ce vam se svideti. Tacan datum otvaranja Barta's store mi trenutno nije poznat, ali se ocekuje sredinom juna. Mogu da vam kazem da ce osobe koje naruce neki proizvod sa bloga, na dan otvaranja, dobiti slatko iznenadjencee! 

Nadam se da vam se svidja ovaj post. Ne zaboravite da lajkujete Facebook stranicu ♥Barte♥. :)




33 коментара:

  1. Zapratila sam te na Tumblr-u. Sviđa mi se post. I jedva čekam malu 'prodavnicu'. :*

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jaooj, planirala sam i ja da stavim malu prodavnicu na blog...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, drago mi je zbog toga... Ja ovu ideju imam jos od pre nove godine, ali nikako da je realizujem zbog svih obaveza koje imam. ♥

      Избриши
  3. Super post. Mnogo mi se dopadaju slicice. :)
    Inace , mnogo mi se dopada ideja za Barta's store , jedva cekam jun. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post,slike su jako zanimljive! ♥
    Novi post je tu, volela bih da cujem vase misljenje u komentaru; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥ Ako zelite uclanite se na moj blog. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. I ja jedva čekam 'prodavnicu', baš me zanima šta će se sve tu nalaziti. :) Inače, lajkovala sam stranicu. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tiii <3 Bice to iznenaadjenjee, inace, vec sam pocela sa izradom stvarcicaa :))

      Избриши
  6. Divan izbor. Mozes li mi malo pojasniti kako se to pravi?

    ОдговориИзбриши
  7. OMG (nemam običaj ovo da govorim haha) mislim da neću izlaziti sa tvog bloga!!
    Možeš li za sledeći post odvojiti malo "prostora" kao bismo znale šta ćeš (od prilike) "prodavati"!? Ako ne želiš, onda bih volela da mi odgovoriš u komentari! Jedva čekam! Nemam tumblr, ali ću ipak posetiti svoj profil!! :)

    milicinkutak123..blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tiii <33
      Pa volela bih da to ostane iznenadjenje do juna. :) Evo jedna mala pomoc: bice to slatka iznenadjenca koja ce se dopasti svakoj devojci. ;)

      Избриши
  8. Lajkovala sam ti stranicu i i zapratiću te na Tumblru!
    Jedva čekam Online Shop da bih videla šta sve praviš i ,ko zna, možda nešto i kupim! ;)

    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post, zapratila sam te na tumblr-u♥

    maketheworldbetter9.blogspot.com - poseti ako želiš :-)

    ОдговориИзбриши
  10. Dobar post,i ja imam tumblr ;)

    P.S. novi post na mom blogu ;)
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  11. Ovo je strava, jedva cekam da vidim tu prodavnicu!! Srecno xx

    wildflowerforest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши