Странице

четвртак, 2. април 2015.

♥ Motivation wall ♥

Zdravo, najdraze moje! ♥
Ja sam vam, kao po obicaju, ponovo bolesna. Vlada neki virus i mene je zahvatio medju prvima i jos uvek me drzi. Jedna pozitivna stvar je ta sto ne idem u skolu i sto ce moj uskrsnji raspust biti 'produzen', tako da imam vremena da vam spremam nove postove. 
Danasnja tema je 'motivation wall'. Tu ideju sam nasla na Pinterestu i odlucila da je primenim na svom jadnom 'golom' zidu. Ovako bolesna, zgrabila sam bele papire za stampanje, lap top, markere i selotep traku. Na netu sam pretrazivala sve moguce sajtove upisivajuci tag 'motivation quote'. Kada sam sakupila dovoljno lepih motivacionih citata, odlucila sam da ih prenesem na papir.


  Nakon sto sam ispisala sve citate i  izlepila ih po zidu, odlucila sam da slikam svoje 'umetnicko delo' (ha ha ha, sala mala) i objavim na blogu. 




Mozete da napravite i svoju svescicu motivacionih poruka, ne morate bas zid, ali se meni vise ovako svidja jer su mi porukice zalepljene na zidu pored kreveta i uvek kad ih pogledam, daju mi motivaciju da ucim, treniram, da jednostavno zivim zivot punim plucima. :)
Eto, to je to, nadam se da vam se svidja moj "motivation wall" i ovaj post. 

P.S. Uskoro ce biti giveaway na blogu, zato budite aktivne! ♥

52 коментара:

  1. Prelepo izgleda! Ja lepim one poster poruke iz časopisa i sada mi je zid raznobojan! ☺

    teodorassmallworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Kako moćno izgleda, super ideja. :) Brzo ozdravi!

    ОдговориИзбриши
  3. Presavrseno ♥♥♥ Ideja je bas wow! Brz oporavak..
    Ja sam na zidi nalepila slike Harry Pottera, Rona, Hermione, Dambldora i td.

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepo izgleda! Ja baš planiram da tokom leta napravim ovako nešto, dala si mi ideju. ☺

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Kako je lepo!!! :) hahah
    A stvarno!!
    Moraću da probam!!!

    Novi post!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepo izgleda, ideja je odlična, sigurna sam da ću i ja nešto slično pokušati! <3

    http://maketheworldbetter9.blogspot.com/ NOVI POST! :-)

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo sam planirala da odradim na mom zidu. Mislim da je zaista predivno. :)

    NOVI POST ---> http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Ovo mi baš treba da ukrasim jednu stranu svog zida! :D Možda pozajmim neke citate od tebe. x

    Novi post: jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Prvo :
    Ja sam Katarina i NEMAM blog!
    Drugo ,ja sam tvoj 102 clan ,i ako mi mooolimte mozes dati link od tvog 1. posta ????

    ОдговориИзбриши
  10. Draga super ti je post, baš sam razmišljala ovih dana urediti malo sobu i ti si mi sada dala super ideje. :* Ako želiš učlani se na moj blog http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Nominovala sam te!! :)
    Za pitanja i pravila, pravac moj blog!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Nominovala sam te za The Liebster award tag

    http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/04/the-liebster-award.html

    ОдговориИзбриши
  13. Super ti je blog :)
    Imam ja blog ako mozete svi da komentirate objavu uzvracam :))
    http://unicornlover.blog.hr
    moze mi neko pomoc,tj objasnit kako urediti blog,kako umetnuti sliku? MOLIM VAAAS,I BUDITE AKTIVNI NA BLOGU,LIKE+KOM PLIZ? hvaka vam od srca svima

    ОдговориИзбриши
  14. http://loveyouunicorn.blogspot.com/?m=1

    Moj novi blog!
    Pogledaj razne diy ideje,beauty proizvode itd. Komentiraj i lajkaj,možda baš TI osvojiš veliko iznenađenje! Sve možete naći,također mi možete predlagati o čemu da pišem post,također ću vas nagraditi! Hvala svima koji posjete i ostave komentar.
    Btw. Sve o blogu i rasporedu objavljivanja imate u zadnjoj objavi. Tu možete naći sve zasad.❤💚 pa ako možete pogledajte,značilo bi mi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao kakva si! Barta se potrudila za ovaj post a ti dodjes sa 10 redova reklame. Znas mi ovde na blogu to smatramo ruznim.
      Nisi ni procitala post! Mogla si da napises komentar o postu i na kraju da stavis link. Verovatno sad tvoj blog Barta nece ni proveriti!
      Barta extra post samo ti pisi!

      Избриши
  15. Super post, hehe i ja sam bolesna :( <3
    P.S. Poseti moj blog i ako ti se svidi uclani se. :*
    http://macteagirl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Prvi put sam na tvom blogu, sviđa mi se, imaš follow. ♥

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. fantastic site, I could definitely go to your web page once more…acquired some really nice info

    clipping path service

    ОдговориИзбриши
  18. Nice post. Thanks for sharing with us.

    clipping path service

    ОдговориИзбриши
  19. This is an amazing post you have published with us . Keep continue sharing

    ОдговориИзбриши