Странице

субота, 28. март 2015.

♥ Izvinjenje + Memories jar ♥

Uhh, drage moje, mnogo toga mi se izdesavalo proteklih mesec dana da ne znam sta prvo da vam napisem...Prvo sto zelim je da vam se izvinim zbog svoje neaktivnost, ali je bila iz opravdanog razloga. Imala sam povredu ramena zbog koje sam lezala u bolnici, zbog nje mi je bilo zabranjeno kuckanje po tastaturi, kao i svaka druga vrsta fizickog napora... Zbog iste te povrede nisam mogla da idem u skolu niti da pisem postove na blogu oko 2 nedelje. Kad sam se vratila kuci i oporavila manje vise da bih mogla da radim na blogu, desilo se jos nesto sto: pokvarila su se sva moguca "dugmenca" na fotoaparatu i nisam mogla da fotografisem... Fotoaparat je odnesen na servis i popravka jos uvek traje (trenutno je 14. dan na servisu). Zbog svega toga sam razmisljala da prekinem sa pisanjem bloga jer kad god se trudim da nesto lepo odradim, desi se nesto sto to poremeti i pokvari. Medjutim, stigao je spas u zadnji cas! Drugarica mi je pozajmila svoj fotoaparat dok se moj ne popravi, zbog toga sto ga ne koristi jer ima odlicnu kameru na telefonu (iPhone 6, razumemo se...). Zahvaljujuci njoj ja vam sada sedim na svom udobnom krevetu i kuckam vam novi postic! :)

Ono sto sam vam za danas spremila je post o necemu sto je mojih ruku delo (hahahahaha). Predstavljam vam svoju Memories jar (teglu sa uspomenama).


Inspiraciju sam dobila kad sam u lokalnoj prodavnici poklona videla teglicu sa papiricima na kojima pise 365 razloga zasto volimo nekoga... Tad sam se setila da kod kuce imam praznu teglu kiselih krastavcica koju ne upotrebljavamo i da bi mogla da mi posluzi za nesto kreativno. Na internetu sam potrazila DIY tag sa teglom i prvo sto mi je izaslo je ***Memories jar***.Tu je sve pocelo, jedna tegla, malo akrilnih boja i sljokice, sasvim dovoljno za pocetak! Akrilnom crnom bojom sam na teglici ispisala naslov, a poklopac sam ukrasila sljokicama. Nakon sto sam sve po kuci "usljokicavila" i obojila crnim akrilom, shvatila sam da je moja tegla uspomena gotova!



 U nju sam ubacila sve sitnice koje mi znace kao na primer: lancic koji sam dobila od drugarice iz Rusije, racun iz poslasticarnice u Italiji u kojoj sam se, zajedno sa drugaricama, izblamirala, razglednicu iz Francuske, narukvicu iz Svajcarske, magnet iz Slovenije.......


Nadam se da vam se svidja moja teglica i ako zelite, napravite svoju! :)
Jos jednom zelim da vam se izvinim na odsustvu, ali je to bila visa sila... Hvala vam na razumevanju, mnogo vas volim! ♥

21 коментар:

  1. Odličan post. Drago mi je da si se oporavila. Mnogo mi se dopada tvoja tegla uspomena i ja sam napravila svoju pre nekoliko dana. :)

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. I ja imam teglicu uspomena. :)♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/2015/03/cute-diy-project-versatile-blogger-award.html

    ОдговориИзбриши
  3. Nadam se da si se oporavila od te povrede. Teglica je preslatka, i ja imam jednu. :)

    Novi post na blogu ---> girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jos malo osecam kao neko zatezanje ramena, ali mi je bolje :)
      Hvala tii! ♥

      Избриши
  4. Drago mi je da si se oporavila a idejica je naravno presltka! ♥ Nastavi sa blogovanjem jer smatram da je tvoj blog jedan od mojih omiljenih. ♥

    Pogledaj poslednji post
    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. ajoooj,ulazila sam ja par puta na tvoj blog baš da vidim da li ima novih postova ,nije bilo ..mislila sam iskreno da si odustala i to me pomalo rastužila jer sam primjetila da te nema već oko 2/3 sedmice .. sada mi je drago što si se vratila ,jer ću moći opet čitati tvoje postove i isto tako vjeruj mi nemoj biti pesimistična ,to što imaš jedan loš dan ne znači da moraš odustati od bloga jer nisi uspjela u postu (ja djelim tebi savjete ,hahaha xd koja ironija,meni će ovo trebati isto kada budem za par dana loše volje ahhah pa ti meni onda ovo piši ) inače primjetila sam da si napisala lančić iz rusije ,aaaj ja hoću u rusiju,ja volim tu držaavu iako ne volim zimu nije li i to ironično ?hahah x inače ova tegla ti je genijalna ! :D mogla bih i ja sebi napraviti ovakvu,ja imam neku kutiju u koju "fino sve poredano stoji " (malo morgen) eto drago mi je da si se vratila <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! <3 Ponekad umem biti pesimisticna.... <3 Nisam bila u Rusiji, na moru u CG sam upoznala jednu ruskinju i sve vreme smo bile nerazdvojne i ona mi je iz Rusije poslala lancic. ♥

      Избриши
  6. Jao, nadam se da si se oporavila, želim ti brz oporavak <3 Naravno da nije trebalo da odustaješ od blogovanja, odlična si u tome! Post je super, kao i teglica uspomena, super ideja! <3

    maketheworldbetter9.blogspot.com - pogledaj ako želiš <3

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post. Radila sam sličan za zimski raspust. :) <3
    Ne brini, dešava se ljudima, samo je bitno da si se oporavila. :)

    NOVI POST >>> http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Drago mi je što si se oporavila i vratila, nikada ne pomišljaj na odlazak sa bloga, kakvi god problemi bili. :*
    I ja imam teglicu uspomena, baš sam pravila i DIY projekat na blogu negde na početku godine. Mnogo toga jednostavno zaboravim da 'podelim' sa njom, ali jako mi je draga. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. E tome služe prijatelji!!! :D
    DIY projekat je super!! :)
    I da, žao mi je zbog pavrede ramena!!

    Novi post!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super ti je post! Svidja mi se teglica!!! Drago mi je da si se vratila i da ces sada cesce pisati postove!!! Jedva cekam sledeci!!!!!!!!!!!! ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  11. Ovo je super! I ja ću napraviti sebi! ♥ ♥ ♥

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши