Странице

уторак, 24. фебруар 2015.

♥ Recenzija: Golden Rose Velvet matte ruz ♥

Kad sam bolesna, najbolji lek mi je kupovina kozmetike. Tako sam i ovog puta, pre nekoliko dana, odletela do jedne jedine parfimerije koja je radila u 9 sati uvece, tacnije, zatvarala se, ali se gazdarica smilovala na prehladjenu tinejdzerku, hahahahah. Plan mi je bio da kupim neki mat ruz za svaki dan, ali posto mi je budzet bio ogranicen na 500 dinara, morala sam dobro da se potrudim da pronadjem nesto kvalitetno, a jeftino. 
Nakon mukotrpnog trazenja odgovarajuceg ruza, odlucila sam da odustanem i zaputim se prema vratima parfimerije pored kojih sam ugledala njega, mog velicanstvenog Golden Rose ruza.




 Tada mi se nije cinio velicanstvenim, jer jedini prozivodi za koje se kunem kod brenda Golden Rose je ona njihova maskara u zutoj bocici i lakovi za nokte, ostalo je uglavnom promasaj, bar za mene. 
Odlucila sam se za Golden Rose Velvet matte ruz nijanse broj 07. 




Cena od 250 dinara mu je bila i vise nego pristupacna za ovakav ruz i odlucila sam se samo za jedan kako bih ga mogla testirati.
Nijansa u broju 07 je nezna roze nijansa sa kremastom i veoma pigmetisanom strukturom. Dovoljan je samo jedan sloj ruza da bi se postigla potpuna pokrivenost, a nakon dva sloja, sledi ona prava krec boja koja samo izgleda tesko na usnama, ali to je samo opticka varka.


                        Izvor slike iznad: Internet.
Primetila sam da ovaj ruz ne isusuje usne koliko ga isusuju neki drugi mat ruzevi. Pre svakog koriscenja ruza, potrebno je pripremiti usne sa nekim, ne toliko masnim, balzamom. Trajnost ruza je sasvim zadovoljavajuca i u toku dana ga popravljam 1-2 puta...



 Jedina zamerka kod ovog ruza mi je ambalaza. Dolaze u nekoj srednje kvalitenoj plastici. Prilikom zatvaranja cepa na ruzu, ne cuje se onaj 'klik' koji cuva ruz od moguceg otvaranja i zato ga stalno morate paziti da se ne otvori. Pakovanje ruza je u nijansi trula visnja koja je mat. Na cepu se nalazi naziv ispisan zlatnim slovima koja se skidaju dodirom i to zameram jer su se mogli malo potruditi oko pakovanja.


♥ Ocena proizvoda ♥ 
Boja: 10/10
Cena: 10/10
Pakovanje: 8/10
Trajnost: 9/10
Ponovna kupovina: Da.

15 коментара:

  1. Super recenzija :D Volim tvoje postove


    Poseti moj blog lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična recenzija. Volim mat ruževe, možda kupim ovaj ☺

    Novi post na mom blogu------------> teodorassmallworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicna recenzija, kao i uvek! :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicna recenzija.Nego hoces samo pisati rezencije,priimjetila sam pa zato,ali nemam zamjerki.Blog ti je odlican

    ОдговориИзбриши
  5. Super recenzija Barta! ♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Ubedila si me da obavezno kupim ovog slatkiša sledeći put kad budem išla u parfimeriju za koju znam da drži Golden Rose proizvode :D
    Potražiću i uzimam 100% ako nađem ovu nijansu.. Ko zna, možda mi se neka druga boja dopadne više :)
    Kakav je izbor boja, to moram da te pitam? :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
  7. Često čujem pohvale za Golden Rose ruževe, prvenstveno od strane naših jutjuberki. Do sada ih nisam probala, ali baš bih volela, sada si me skroz zainteresovala. :D Odlična recenzija, svaka tvoja recenzija je takva! ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Imam Golden Rose mat ruž, i to u baš 'vrištućoj' pink boji. :)

    NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Imam Golden Rose ruževe i baš mi se sviđaju. Barta, ti ne znaš koliko sam zavolela tvoj blog u zadnje vreme. Odlično radiš! Samo tako nastavi!
    Poseti moj blog ako želiš -------→ justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajna boja. Ne koristim karmine iskreno, više ppreferiram sjajeve, ali obožavam crvene karmine, tako da možda uzmem Golden Rose ali u crvenoj boji
    NoVi PoSt KoD mEnE:
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Meni se sviđa,i slažem se s tim za omot. Mrzim kad se kod ruževa ili balzama za usne ne čuje to klik jer stalno mislim da će se otvoriti :/
    Super post inače, pratim re
    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <--- posjeti i ti moj blog i učlani se

    ОдговориИзбриши
  12. Barta, ovo je savršena rezencija. Obožavam tvoj blog. Inače ruž izgleda perfektno. Možda ga kupim. <3
    Poseti moj blog i ako želiš učlani se. Potrebni su mi čitaoci da bih sklapala saradnje.
    Link:
    http://macteagirl.blogspot.com/?m=0

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican ruz *-----------*
    Posjetite moj blog i uclante se
    fashionemix.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Super post!!! *-*
    Plzz posjetite moj blog-----> myworldajla.blogspot.com

    ОдговориИзбриши