Странице

понедељак, 2. март 2015.

♥ February favourites ♥

Drage moje, prvi put pisem ovakav vid posta i nadam se da cu se dobro snaci. U pitanju su favoriti februara.  Meni je februar bio vrlo dosadan mesec u svakom smislu. 


Odlucila sam da vam predstavim 6 proizvoda kojima sam odusevljena. 
Prvi je Garnier BB krema. U pitanju je proizvod koji je svima vec uveliko poznat. Dolazi u izduzenoj tubici od 30ml. Postoje samo 2 nijanse ove kreme a to su: light i medium. Meni ni jedna ne odgovara u potpunosti ali preferiram light - svetliju nijansu ove BB kreme. Tekstura je veoma tecna i lako se razmazuje. Ne stvara osecaj maske na licu a lepo ujednacava ten. Ne zelim da duzim pricu o ovom proizvodu jer cu uskoro pisati recenziju o njemu.

Drugi proizvod koji sam koristila skoro ceo februar je Maybelline Affinitone tecni puder. Sve o njemu imate ovde.

Golden Rose Velvet matte ruz je jedan od apsolutnih favorita svih vremena. O njemu sam pisala ovde.

Zelim i da vam predstavim jednu divnu maskaru koju sam dobila na poklon od drugarice. U pitanju je Oriflame Maxi Lash. Dolazi u crvenoj bocici na kojoj je ispisan naziv srebrnim slovima. Moram da priznam da je stampa kojom je pisano po pakovanju veoma nekvalitetna i da se brzo skida prstima tako da nisam zapamtila gramazu maskare jer se izlizala... Aplikator kojim se nanosi proizvod je u obliku cesljica koji idealno nanose jednaku kolicinu maskare na trepavice. Odlicna je i za dan i za nocne izlaske. Ne kruni se ispod ociju i moze da stoji bez razmazivanja preko 6 sati. 



Avon Rare Pearls je jedan od parfema koji sam najvise koristila proteklog meseca. Parfem je izrazito jake cvetne note mirisa. Oseca se miris bibera u samom parfemu koji ga cini jos izrazenijim. Veoma je postojan na odeci i na telu. Na prvi osecaj, cini se vrlo teskim ali sam se nekako navikla na njega i sad se ne odvajamo. :)

Poslednji proizvod koji zelim da vam predstavim je Rexona Expert protection dezodorans. Ovu bebicu sam dobila od komsinice na poklon. Bio mi je potreban dobar dezodorans koji ce me zastiti za vreme visesatnog jurcanja. Ispostavilo se da je ovaj pravi... :)



To je bilo sve sto se tice ovog posta, nadam se da vam se dopada. :)
P.S. Slike su ispale vrlo lose jer su mi baterije u fotoaparatu na izdisaju i vrlo mi je krivo zbog toga... :P

13 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicni su ti favoriti kao i post:-)
    http://everytteens.blogspot.com/ uclani se na moj blog:-)

    ОдговориИзбриши
  3. Super post, favoriti su bas zanimljivi :)
    Volela bih da probam GR ruz i tu maskaru. :-)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  4. Great post
    would you like to follow each other ? I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    ОдговориИзбриши
  5. Lep post! :)
    Jako mi se sviđa pozadina!! *_* :D

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post!
    Odlični favoriti *-*
    Posjeti moj blog; myworldajla.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Lep post,vidim da često objavljuješ recenzije.Dali je tvoj blog vezan samo za to?

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, kao i svi ostali koje si pisala. Nisam probala ništa od ovoga o čemu si pisala, pa si me sada baš zaintereosovala. Ruž mi se posebno dopada! :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Super post :D

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  10. Super post! Zanimljivi favoriti. :)♥


    Novi post na mom blogu + giveaway :
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com ❤

    ОдговориИзбриши
  11. Stvarno extra post. Ako vam nije problem pogledajte moj blog! ❤

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post *-*
    Posjeti moj blog: fashionemix.blogspot.com

    ОдговориИзбриши